2013. július 6., szombat

Afrikai maci

Tavaly októberben kezdtem el, és nemrég készült el :)
(Visszagondolva rá rájöttem, hogy ezentúl írnom kéne, mit milyen és mennyi fonalból készítettem.)
Esténként 1-3 darabot csináltam a virágokból attól függően, hogy dolgoztam-e mellette máson.
Szenteste előtt éjszakáztam, de nem sikerült elkészülnöm vele, persze közben sorozatokat néztem.
Utána hagytam pihenni és az utómunkálatokkal  is elkészültem végre.

Kalandos volt az út, mert közben a kék fonalamról kiderült, hogy nincs utánpótlás, kifutó termék volt.
Így 3 féle kék van a maciban, szerencsére közel egy árnyalat mindhárom :D



14 megjegyzés:

  1. Aww what a sweet bear, lovely colours (:

    VálaszTörlés
  2. Очень интересная работа!

    VálaszTörlés
  3. Очень красивый медведь!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Liebe Gerda,

    wie schön, dass Du mich besucht hast. Es hat mich sehr gefreut.
    DU hast einen sehr schönen Blog - ich komme auf jedenfall wieder vorbei.
    Dein kleiner Bär ist zauberhaft - ein lieber Kerl.
    Woher kannst Du so gut deutsch?
    Ich kann leider kein Wort ungarisch.

    Sei lieb gegrüßt

    Deine Bluemchenmama

    VálaszTörlés
  5. Szia, aranyos a macid, nézz be hozzám, ha lesz egy kis időd: http://makacskakonyhaja.blogspot.ro/2013/07/konyvjelzoim.html

    VálaszTörlés
  6. Very cute bears, I love the fact that they are made from crocheted flowers. Very clever.

    VálaszTörlés
  7. Hi :)
    Thank you for participating in my candy. I am very happy that took part, also people like you - from outside the Polish.
    You make a lot of interesting things.
    I cordially greet and wish you a good holiday :)

    VálaszTörlés
  8. Great teddy! Very warm and friendly:)

    VálaszTörlés
  9. трудоемекая работа, но медведь супер!!!!

    VálaszTörlés
  10. Мишка великолепный!!! Так и просится в объятья!!!

    VálaszTörlés