2011. június 27., hétfő

Katatakaró és nyeremények

Elkészült a takaró Katának, már csak a fényképezést kellene jobban csinálni, mert azokkal nem vagyok elégedett.
Kiscsibém már egy hetes múlt :)
Ma elküldtem az apját dolgozni, mert nagyobbik csemeténk nagyon kezelhetetlen volt már.
Ha mindketten jelen vagyunk (már az apja meg én) egyszerűen nem lehet vele kommunikálni, hisztis, üt vág. Játszótéri közvéleménykutatás után kiderült: ez másoknál is így működik, majd elmúlik. Ha valakinek mégis lenne hathatós megoldása, ne tartsa magában.
Kata meg egy tündér, valódi álomgyerek - modjuk Lili is ilyen volt.
Eszik sokat, alszik, az éjszakát szinte átalussza (na Lili ebben nem jeleskedett, még most is ébred éjszakánként). Szépen kerekedik, növekszik.




A szerencsecsillagom töretlen, további blogos és facebookos nyeremények érkeztek.
Lányok: itt is nagyon köszönöm a lehetőséget és az ajándékokat.

Ez a csomag Anikától érkezett Finnországból.



A gyapjúgombócokat Csillától kaptam, már vannak vele terveim, csak idő is kéne hozzá :D


Ezt Irinától kaptam Moszkvából:
(kicsit tekervényes volt az útja, elsőre a magyar posta visszaküldte, hogy rossz a címzés, érdekes, másodjára idetalált)


Ezt Szilvitől kaptam, facebookos játék volt.
A táska ráadás volt, mert később adta fel; nekem már a pénztárca is irtóra tetszik.


Ezt pedig párom vette át ma Zitától, csinos kis darab.

2 megjegyzés:

  1. Какая ты везучая сколько красивого выиграла! Поздравляю!!!
    А это твоя малышка? Как ее зовут?

    VálaszTörlés
  2. Beautiful! Marveles! Sweet! Little Elf. Where did you get that? ;) Congratulations!

    VálaszTörlés